С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на съдържанието и анализиране на трафика. Подробна информация
Търсене

Образование

Волфганг Бергман за отношенията между родители и децаОбразование

Волфганг Бергман за отношенията между родители и деца

Образованието е основа на напредъкаОбразование

Образованието е основа на напредъка

Петър Порумбачанов: Родителят има дълг и отговорност към своето дете Образование

Петър Порумбачанов: Родителят има дълг и отговорност към своето дете

Стивън Кинг: Великите учители, като Сократ, да кажем, се раждатОбразование

Стивън Кинг: Великите учители, като Сократ, да кажем, се раждат

Питър Дракър: Знанието – основен източник на богатство и благосъстояниеОбразование

Питър Дракър: Знанието – основен източник на богатство и благосъстояние

Анете Шаван: „Най-важното е развитието на детето и на неговите таланти”Образование

Анете Шаван: „Най-важното е развитието на детето и на неговите таланти”

Гавраил Панчев: Образованието – идеалът или дипломата Образование

Гавраил Панчев: Образованието – идеалът или дипломата

Проф. Румен Вълчев: Размисли за образованието и за ролята на училищетоОбразование

Проф. Румен Вълчев: Размисли за образованието и за ролята на училището

Мириам Бахман: Рисуването ни помага да разберем по-добре дететоОбразование

Мириам Бахман: Рисуването ни помага да разберем по-добре детето

Шалва Амонашвили: Всеки урок трябва да бъде осмислен като подарък за децата!Образование

Шалва Амонашвили: Всеки урок трябва да бъде осмислен като подарък за децата!

Народна партия: Просвещението да бъде на солидни и демократически основиОбразование

Народна партия: Просвещението да бъде на солидни и демократически основи

Демократическа партия: За народното образование - програма от април 1902 г. Образование

Демократическа партия: За народното образование - програма от април 1902 г.

Д-р Георги Чалдъков: Университетско образование и наука - quo vadis?Образование

Д-р Георги Чалдъков: Университетско образование и наука - quo vadis?

Хена Виркунен за образованието във Финландия и званието добър учителОбразование

Хена Виркунен за образованието във Финландия и званието добър учител

Министър Дорис Анен за смисъла на образованието Образование

Министър Дорис Анен за смисъла на образованието

Слово за първия учебен ден: Ерих Кестнер към децата-първокласнициОбразование

Слово за първия учебен ден: Ерих Кестнер към децата-първокласници

Алвин Тофлър: Знанието е най-всестранният източник на властОбразование

Алвин Тофлър: Знанието е най-всестранният източник на власт

Бернхард Бюб за смисъла и ценността на съвременното образование Образование

Бернхард Бюб за смисъла и ценността на съвременното образование

Педиатърът Ремо Ларго за ранното развитие на дететоОбразование

Педиатърът Ремо Ларго за ранното развитие на детето

Училищата в Китай образец ли са за добро образование?Образование

Училищата в Китай образец ли са за добро образование?

Проф. Курт Котршал за научните изследвания и образованиетоОбразование

Проф. Курт Котршал за научните изследвания и образованието

Разговор с Аря Каасинен за връзката на училището с практикатаОбразование

Разговор с Аря Каасинен за връзката на училището с практиката

Пламенна TED реч на учителката Рита Пиърсън: Всяко дете има нужда от геройОбразование

Пламенна TED реч на учителката Рита Пиърсън: Всяко дете има нужда от герой

Михаел Винтерхоф: Идеи, образователна политика и критика на автономното ученеОбразование

Михаел Винтерхоф: Идеи, образователна политика и критика на автономното учене

Добрият учител, постиженията на учениците и ценността на умните учителиОбразование

Добрият учител, постиженията на учениците и ценността на умните учители

Клаус Кох за принципите на възпитание на различните поколения вчера и днесОбразование

Клаус Кох за принципите на възпитание на различните поколения вчера и днес

Волфганг Бергман за децата, родителите, семейството и детските яслиОбразование

Волфганг Бергман за децата, родителите, семейството и детските ясли